Jdi na obsah Jdi na menu
 


Tomba

Obrazek

Je letadlo které neletí no letí ale jen z balkónu dolů.Navíc je trochu moc dát za takové letadlo 1000kč, které toto cenu vůbec nemá. A nakonec dobrá rada nikdy si !!!nekupujte!!! toto "letadlo"

Firma SVOR nemá moc dobré recenze na interntu ani nezi lidmi moji kamarádi mě říkali, že ve savebnicích chybí díly někdy i plán důležity ke stavbě. Mě např.: chyběl potah a nosníky na 1,7m křídla měly léta vlnkovaté suky v nich byly tyto nosniky mají udržet 1,7m dlouhá křídla a tento nosník zlomí i malé dítě natož aby držely ve vzduchu 850g letadlo

Technické údaje:

                 

1xNiCd 4.8V 0.7 A

1xpřijímač REX 4 plus

2xHS-422

rozpětí křídel : 1700mm

délka :1030mm

váha : 850g

počet kanálů : 2

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

tomba

(rex, 19. 2. 2016 14:05)

mě tomba létal:
jako větroň
s pylonem a čouďákem
předělán na elektru
k plné spokojenosti

Tomba

(Jarda, 8. 9. 2015 16:37)

Jsou to jen blbý řeči. Model Tomba jsem měl řadu let a začínal s ním. Ještě teď vzpomínám, jak krásně létal jak na svahu, tak potom s pomocným motorem MVVS 1,5 v přední části. Nalétal jsem s ním několik desítek hodin. Totéž můžu napsat i o modelu Tracy, který vděčně sloužil pár let... Je vidět, že tohle může napsat jen někdo, kdo s tímto modelem nemá žádné zkušenosti...

Tomba - reakce

(Olda, 11. 11. 2012 21:32)

Ahoj, to, co píšeš o Tombovi a modelech SVOR obecně, není pravda. Na těchto stavebnicích jsem začínal s RC modely v roce 1994. Leon - první RC model, trochu malý, ale létal dobře. Tomba v tomtéž roce - byl to školní větroň s o něco lepší klouzavostí, než Leon. Jediný problém byl s výškovkou z balsy 6 mm, pře přistání do vyšší trávy praskala. Pak následoval první motorák Alien, někdy v roce 1996. Měl laminátový trup, i na dnešní dobu standardní kvality, motor Modela Junior 2 ccm. Tracy byl 2 m větroň, který následoval rok poté. Nechal si líbit hrozně moc, dodnes nezapomenu na neskutečné první pokusy o akrobacii. Posledním modelem pak byl P-51 Mustang s MVVS 4,6 lítal neskutečně rychle, byl provedený ve zbarvení Dago Red, díky maketovým doplňkům trošku těžký, takže chvílema ve vzduchu mrch, ale nikdy jsem ho nezazdil. Naopak mě naučil lítat citlivě, hlídat di rychlost, abych nezavrtal. Byl to poslední model od Svoru (před Mustangem jsem měl ještě Centaura, Vipana, Adama, Fénixe od Fary a Čmeldu od p. Vostrého.

Ve stavebnicích SVOR však nikdy nic nechybělo, materiál měl standardně dobrou kvalitu (kamarád měl třeba použitou tvrdší a těžkou balsu), ale nikdy ne suky atp.)!